Les contribucions podran ser de tres tipus:
Comunicació oral, pòster o taller
El text del resum estés de la comunicació oral, pòster o taller (veure dates clau) serà avaluat pel comité científic tenint en compte la qualitat científica i originalitat del seu contingut en el camp CTS i haurà de tindre, per a la seua acceptació, el format següent (enviament en format WORD):
El comité científic es reserva el dret de decidir el format final de la presentació en funció del nombre de comunicacions rebudes i de la seua adequació al programa científic.
Per a la presentació en el Seminari de qualsevol d'aquests treballs és requisit obligatori que com a mínim una de les persones autores figure inscrita en el Seminari i haja pagat les taxes corresponents dins dels terminis establerts.
Normes generals per als resums estesos (comunicació oral, pòster o taller)
El temps d'exposició de cada comunicació oral, així com el dia, lloc i hora de la presentació en el programa definitiu serà comunicat amb suficient antelació.
Els posters tindran orientació vertical, sent la seua grandària DIN A-1 (59,4x84,1cm).
La durada i altres detalls (dia, lloc i hora) dels tallers seran comunicats amb suficient antelació, després de l'avaluació de les propostes, tenint en compte la informació proporcionada pels autors, segons la plantilla. Per les seues característiques específiques, per al cas dels tallers, els apartats de la plantilla es poden adaptar segons convinga (per exemple, podrien no ser necessaris els apartats “Resultats” i “Conclusions”).
Normes per a l'enviament de treballs per a la revista Indagatio Didàctica (opcional) - Fins al 15 d'abril de 2020 17 de maig 2020
Una vegada acceptat el resum estés del treball (comunicació oral o pòster) pel comité científic, els autors que ho desitgen podran preparar un text més extens per a la seua possible publicació posterior en la Revista Indagatio Didactica (veure dates clau). Aquests articles seran avaluats pel comité científic prèviament a la seua publicació. L'estructura haurà de contindre els apartats que s'indiquen en la Revista Indagatio Didactica, sense identificar als autors, seguint les normes disponibles. Els textos que no complisquen aquestes normes, no seran acceptats.
Instruccions per a l'enviament dels articles: